Το μέλλον του χρήματος: Κινεζική πόλη θα πληρώνει μισθούς δημοσίων υπαλλήλων σε ψηφιακό γιουάν
Το Τσανγκσού, μια πόλη της Ανατολικής Κίνας, πρόκειται να γράψει ιστορία πληρώνοντας τους μισθούς των…
Η εφαρμογή ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων Crypto.com, με έδρα τη Σιγκαπούρη, ανακοίνωσε ότι θα είναι επίσημος χορηγός του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2022, που έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί στο Κατάρ, με έναρξη το Νοέμβριο (21 Νοεμβ. – 18 Δεκεμβ.).
Η συμφωνία της χορηγίας θα φέρει το brand name της Crypto.com σε περίοπτη θέση στους χώρους διεξαγωγής του τουρνουά. Παράλληλα θα παρέχει στους πελάτες του ανταλλακτηρίου ευκαιρίες να παρακολουθήσουν αγώνες και να κερδίσουν διάφορα συλλεκτικά αντικείμενα.
“Κανένα άθλημα δεν ενώνει τον κόσμο όπως το ποδόσφαιρο και κανένα αθλητικό γεγονός δεν ενώνει τον κόσμο όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA”, δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Crypto.com, Steven Kalifowitz, προσθέτοντας: “Μόνο λίγοι έχουν το προνόμιο να συμμετέχουν ως επίσημοι χορηγοί και εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία να γίνουμε η πρώτη επωνυμία που θα εκπροσωπήσει την crypto βιομηχανία σε αυτό το ιστορικό γεγονός που θα κρατήσει ένα μήνα.” Το Crypto.com και η FIFA δεν αποκάλυψαν την αξία ή το χρονικό διάστημα της συμφωνίας.
“Το Crypto.com έχει ήδη επιδείξει τη δέσμευσή του να υποστηρίζει κορυφαίες ομάδες και πρωταθλήματα, μεγάλες διοργανώσεις και εμβληματικούς χώρους σε όλο τον κόσμο και δεν υπάρχει πλατφόρμα με μεγαλύτερη εμβέλεια και πολιτιστικό αντίκτυπο από την παγκόσμια πλατφόρμα ποδοσφαίρου της FIFA”, δήλωσε ο Kay Madati, Chief Commercial Officer της FIFA και συνέχισε λέγοντας: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε μια παγκόσμια επωνυμία όπως το Crypto.com μαζί μας ως χορηγό του συναρπαστικού και πρωτοποριακού Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA στο Κατάρ, βοηθώντας τελικά να αναπτύξουμε το όμορφο παιχνίδι μας σε παγκόσμια κλίμακα”.
Η Crypto.com ιδρύθηκε το 2016 και εξυπηρετεί σήμερα περισσότερους από 50 εκατομμύρια πελάτες ενώ έχει πάνω από 4.000 υπαλλήλους στα γραφεία της στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Η εταιρεία, έχει σχεδιαστεί με σκοπό την παγκόσμια υιοθέτηση κρυπτονομισμάτων, μέσω των υπηρεσιών της.
Το ανταλλακτήριό της ξεκίνησε να λειτουργεί 3 χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας. Σήμερα έχει την έδρα του στην Σιγκαπούρη απαριθμώντας πελάτες σε περισσότερες από 90 χώρες. Η κεφαλαιοποίησή του είναι γύρω στα 200 εκατομμύρια δολάρια, τη στιγμή που γράφεται το παρόν άρθρο, σύμφωνα με το Coin Market Cap. Το ανταλλακτήριο είναι διαθέσιμο online αλλά και ως application για smart συσκευές. Μάλιστα το application θεωρείται ένα από τα καλύτερα και πιο εύχρηστα στο χώρο των κρύπτο.
Έχει πετύχει συνεργασίες υψηλού προφίλ με πολυάριθμες αθλητικές και ψυχαγωγικές εγκαταστάσεις κορυφαίας βαθμίδας σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των μηχανοκίνητων αθλημάτων, MMA, μπάσκετ και χόκεϊ επί πάγου καθώς και ποδοσφαίρου. Πρόσφατα, το Crypto.com έδωσε 700 εκατομμύρια δολάρια για να μετονομαστεί το Staples Center (των Lakers στο Λος Άντζελες) σε Crypto.com arena.
Έχει επίσης μια συνεργασία 25 εκατομμυρίων δολαρίων με την Αυστραλιανή Football League (AFL) και συμφωνίες χορηγιών πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με τη Formula 1 και το Ultimate Fighting Championship (UFC). Επιπλέον, η πλατφόρμα συναλλαγών ενώθηκε με τους ανταγωνιστές της Coinbase Global Inc. (COIN) και FTX Trading Ltd., αποσπώντας πολυπόθητους διαφημιστικούς κουλοχέρηδες στο φετινό Super Bowl μεταξύ του Λος Άντζελες Rams και Cincinnati Bengals που έφτασε τους 167 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Τον Ιανουάριο του 2022, το Crypto.com κυκλοφόρησε την έκθεσή του “Crypto Market Sizing”, η οποία μετρά την παγκόσμια υιοθέτηση περιουσιακών στοιχείων. Διαπίστωσε πως οι κάτοχοι κρυπτονομισμάτων αυξήθηκαν σε σχεδόν 300 εκατομμύρια άτομα πέρυσι και προέβλεψε ότι ο αριθμός θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο μέχρι το τέλος του 2022. Επιπλέον, το οικοσύστημα blockchain Cronos του Crypto.com γνώρισε εκθετική ανάπτυξη, σύμφωνα με τα στοιχεία. Η συνολική αξία CRO (το κρυπτονόμισμα της Crypto.com) που “κλειδώθηκε” στα πρωτόκολλα αποκεντρωμένης χρηματο-οικονομίας (DeFi) ξεπέρασε, στα τέλη Μαρτίου, τα 330 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η χορηγία του Crypto.com στο φετινό World Cup παρέχει περαιτέρω πρόσβαση στις προσφορές και τις υπηρεσίες του ανταλλακτηρίου σε ένα διεθνές κοινό, δεδομένης της παγκόσμιας απήχησης της ποδοσφαιρικής διοργάνωσης. Μια καταμέτρηση της FIFA αποκάλυψε ότι περισσότεροι από 3,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν το Παγκόσμιο Κύπελλο το 2018 που διοργανώθηκε στη Ρωσία, με ένα παγκόσμιο κοινό 1,2 δισεκατομμυρίων θεατών να παρακολουθεί τον τελικό μεταξύ Γαλλίας και Κροατίας.
Η εταιρεία λοιπόν, όντας ο αποκλειστικός χορηγός του Qatar 2022, θα επωφεληθεί από τη σημαντική έκθεση της επωνυμίας της τόσο εντός όσο και εκτός των γηπέδων του τουρνουά.