Crypto.com, Coca-Cola & GMUNK σε «Συνεργασία Γιορτής» για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022 στο Κατάρ, με 10.000 NFT.

Konstantinos
6 Δεκεμβρίου 2022
918 Views
Crypto.com coca cola

Η Crypto.com έρχεται σε συνεργασία με την Coca-Cola και με έναν από τους κορυφαίους  ψηφιακούς  καλλιτέχνες ,τον GMUNK, για την δημιουργία δέκα χιλιάδων NFT στο blockchain του Crypto.com, εμπνευσμένα από τους αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ.  Τα 10.000 NFT θα δημιουργηθούν μέσω των λεγόμενων heatmaps «χάρτες θερμότητας» παρακολουθώντας τις κινήσεις των παικτών εντός του αγωνιστικού χώρου, όπως τάκλιν, γκολ και γενικότερα από σημαντικές φάσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ.

Η Crypto.com αναφέρει ότι τα NFT θα είναι διαθέσιμα στους λάτρεις του ποδοσφαίρου ανά τον κόσμο  αφού εγγραφούν στην πλατφόρμα Crypto.com NFT. Επίσης  για να έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα «Piece of Magic» NFT της Coca-Cola, οι θαυμαστές μπορούν να εγγραφούν στον ιστότοπο fanzone της Coca-Cola.

O επικεφαλής μάρκετινγκ  της  Crypto.com, Steven Kalifowitz , δήλωσε: «Το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA θα είναι το πρώτο που θα αξιοποιήσει την τεχνολογία Web3». «Είναι προνόμιο να συνεργαζόμαστε με την Coca-Cola και τον καλλιτέχνη GMUNK για να θυμόμαστε αυτούς τους ιστορικούς αγώνες που θα αποτυπωθούν για πάντα στο blockchain. Μαζί δημιουργούμε μια εντελώς νέα μορφή αναμνηστικών».

Ο GMUNK αποτελεί εγγύηση στον καλλιτεχνικό χώρο

Αξίζει να ανφέρουμε ο συγκεκριμένος  ψηφιακός καλλιτέχνης, GMUNK,  είναι ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες NFT με τουλάχιστον 20 χρόνια υπηρεσίας στον χώρο..

Έργα του GMUNK  έχουν εκτεθεί στους οίκους Christie’s, Sotheby’s και σε μεγάλες γκαλερί καλών τεχνών ανά τον κόσμο. Έχει κάνει καμπάνιες για πολύ μεγάλες εταιρείες, όπως η Sony, Nike,  Adidas, Microsoft, Meta, Samsung, Maserati, Mercedes κ.α. Δεν είναι τυχαία λοιπόν η επιλογή του GMUNK, καθώς  είναι ένας καλλιτέχνης που θα κάνει την διαφορά.

Προσωρινό άλμα για το διακριτικό (CRO) της Crypto.com 

Με την ανακοίνωση της συνεργασίας της Crypto.com με την Coca-Cola και τον καλλιτέχνη GMUNK για την δημιουργία των NFTs που θα αφορούν στιγμές του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022 στο Κατάρ, το νόμισμα (CRO) της crypto.com σημείωσε αύξηση έως και 10%. Bέβαια με το βαρύ κλίμα που επικρατεί στην κρυπτο-αγορά μετά και τα τελευταία αρνητικά γεγονότα της FTX αυτή η αύξηση δεν κράτησε για πολύ. 

Συμπεράσματα

Μπορεί το κλίμα γενικά στις αγορές να είναι αρνητικό και συγκεκριμένα και στην κρύπτο-αγορά, ειδικά όπως προείπαμε μετά και την κατάρρευση του ανταλλακτηρίου της FTX, ένα από τα μεγαλύτερα ανταλλακτήρια κρυπτονομισμάτων, ωστόσο η εξέλιξη στον κόσμο των κρυπτονομισμάτων και του blockchain όχι μόνο δεν σταματάει, αλλά εξελίσσεται ολοένα και περισσότερο. Συνεχώς βλέπουμε μεγάλες εταιρείες η μία μετά την άλλη να μπαίνουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στον χώρο των κρύπτο, καθώς όπως έχουμε ξαναπεί κανείς δεν θέλει να χάσει κομμάτι από την τούρτα!

Author Konstantinos